Sociálne siete a nástroje pre médiá ako Facebook a Twitter sú dnes neodškriepiteľne najdôležitejšími kanálmi pre interakciu so zákazníkmi a vašou firmou.
Nemôžu sa ignorovať (a nemali by sa), pretože tu sa zdržiavajú vaši zákazníci. V tejto časti sa ako navrhnúť interné a vonkajšie stratégie pre budovanie skutočných vzťahov a zvýrazníte poslanie vašej značky.
[signinlocker]
Začneme Tu
V tejto úvodnej časti si ukážeme štyri časti úspechu v marketingu na sociálnych médiách a ako si skontrolovať výkonnosť na vašich už existujúcich kanáloch.
- Social Success Cycle
- Social Media Marketing Goals
- The Customer Avatar
- Which Social Media Channel Is Right For You?
- Engagement vs Seeker Channels
- 10-Minute Social Media Audit
- Social Media Don’ts
- When to Automate
Sociálne Načúvanie
Z najzákladnejších funkcií marketingu sociálnych médií je manažment kritiky a chválospevov od zákazníkov, záujemcov a médií. V tejto časti sa zameriame na ciele, nástroje a kroky k nastaveniu programu na sociálne načúvanie.
- Why Listen?
- Social Listening Goals
- Social Listening Tools
- Social Listening Metrics
- Social Listening Set Up
- Social Listening Keyword Planning
- Tool Demo Keyword Alert Set Up
- Listening Without Paid Tools
- Using a Feedback Loop
- Tool Demo Tag and Task Set Up
- The 3-Step Social Customer Service Plan
Sociálne Ovplyvňovanie
Sociálne ovplyvňovanie je o nastavení vašej značky ako autority vysielaním obsahu. Táto časť vás naučí ako nastaviť ciele, nástroje a metriky pre spojazdnenie kampaní pre sociálne ovplyvňovanie.
-
- Why Influence?
- Social Influencing Goals
- Social Influencing Tools
- Social Influencing Metrics
- Growing Social Profiles
- Social Media Bouncing
- Socail Media Topic Map
- 7 Blog Post Templates
- Socializing Blog Content
- Step 1 – Splinter
- Step 2 – Visualize
- Step 3 – Broadcast
- Step 4 – Tag
- Step 5 – Monitor
- Step 6 – Schedule
- Tool Demo – Edgar
- Defeating The Social Fire Hose
- Tool Demo – Facebook’s Boost Post Function
- What’s Your SOP?
Sociálny Networking
Cieľ sociálneho networkingu je získať odkazy v médiách, spolupráca s ľudmi, ktorí ovplyvňujú a značkami. V tejto časti sa naučíte navrhnúť a organizovať kampane tak, aby dosiahli na tieto osoby a značky na sociálnej sieti.
- Why Network?
- Social Networking Goals
- Social Networking Tools
- Social Networking Metrics
- What is Media?
- Long Tail Media Outreach
- What Does Long Tail Media Want?
- Networking By Topic Map
- The „Short List“
- Reverse Media Outreach
- Staying Compliant
Sociálny Predaj
Je možné predávať produkty a služby na sociálnej sieti, ak je to urobené správne. V tejto časti sa naučíte ako vytvoriť ponuky pre generovanie dopytov ako aj predaja z kampaní na sociálnych sieťach.
- Why Selling?
- Social Selling Goals
- Social Selling Tools
- Social Selling Metrics
- The Value First Strategy
- Value First Offers
- The Customer Journey
- Content Segmentation
- Segmentation + Retargeting
- DEMO Setting Up a Segmented Website Custom Audience
- Content + Social Media + Ad Retargeting
- Putting It All Together
[/signinlocker]