Platená Reklama na Internete Google Adwords, Facebook, YouTube

Odmietnete klienta len pre 0,06€?

Google Adwords PPC – praktický význam:

  • Rozpočet 54,17€ a 165 návštev od záujemcov, ktorí hľadajú práve to, čo predávate. …naozaj.
  • 65.522 -krát bola reklama týmto záujemcom na očiach .
  • Ak by vaša ďalšia návšteva na webstránke stála napr: 0,33€ – ste schopný získať túto zákazku? Ak áno, prečo to takto nerobiť po celý čas???
  • Ak chcete poradiť, radi tak pre vás urobíme.
  • Získané dáta z procesu sú na nezaplatenie!
Nastavte mi kampaň

YouTube Reklamy – u našich klientov:

  • Rozpočet 16,55€331 pozretí videa!
  • Dĺžka videa 1:20min. Záujemcovia vydržali pozerať v priemere 1:01min.
  • Čo je vyše 5 hodín a 40 minút trvania prezentácie firmy!
  • Klient zaplatil 0,05€ za 1 minútu prezentácie. Pozrite si vo svojich Google Analytics, či návšteva na vašej webstránke strávi takýto čas, a či vôbec. Plus, koľko vás to doteraz stálo námahy a vlastných peňazí?

 

V tomto období robíme na YouTube veľa testov a výsledky sú skvelé. Radi sa s vami o tieto výsledky podelíme.

Nastavte mi kampaň

Facebook Reklamy – 0,06€ za návštevu?

  • Propagovaný produkt okrem toho získal aj 373 lajkov.
  • Zacielenie podľa chovania a záujmov, veku, geografie, afinite k určitým produktom, ľuďom, podujatiam, atď.
  • Retargeting, ako aj k hore uvedeným…
  • Okamžitá sociálna odozva.

 

Nastavte mi kampaň

Individuálne Tréningy – Popis Modulov

Tento modul vám pomôže oboznámiť sa s prostredím Facebook reklám, aby ste využili najprofitujúcejšie kampane ako je to len možné.

  • Modul vás oboznámi s prostredím Facebook reklám s dôležitými konceptmi pred tým než začnete s reklamami.
  • Nastavením stratégie na získanie premávky ktorá ukáže návratnosť na investíciách s tipmi ako hrať sociálne, eticky a v medziach Facebook pravidiel.

Porozumenie trendom na vašom trhu, kto je na vašom trhu, a ovládať najlepšie nástroje aby od vás objednali. Vytvoriť si absolútne perfektný profil a vyhnúť sa odhadom keď príde na vašu zacielenú demografiu.

Čo sa naučíte:

  • Prečo je prieskum trhu nepochopeným ale dôležitým nástrojom
  • Prehľad o tom, čo potrebujete vedieť pred inzerovaním

 

 

Nástroje ktoré pri svojich top klientov používame na špionáž konkurencie a ich taktík, ktoré boli testované v úspešných kampaniach.

Čo sa naučíte:

  • Celkom prvý test ktorý by ste mali urobiť pred tým než začnete
  • Ako získať prístup k ….
  • Ako rozpoznať, ktoré reklamy sú úspešné
  • Kde nájsť konkurenčné stránky (landing pages)
  • Ako pozerať čo práva konkurencia testuje
  • Ako predstaviť svoju ponuku pred najlepších záujemcov
  • Ako zistiť záujmy svojich zacielených záujemcov
  • Tajné triky konverzií premávky na Facebooku
  • Rozdielne typy publika
  • Jedna technika pre marketérov začínajúcich len teraz
  • Čo je Audience Insights
  • Ako získať viac z profilov svojich zákazníkov

 

 

Top nástroje k získaniu prehľadu trendov a prieskumu trhu a ako získať výhodu zo svojej reklamnej stratégie.

Čo sa naučíte:

  • Prečo sú Google trendy skvelý nástroje pre prieskum trhu a prieskum konkurencie

 

 

Nástroje, ktoré vás prekvapia ako je možné byť špiónom na reklamách vašej konkurencie na vašom trhu.

Čo sa naučíte:

  • Ako používať Graph Search
  • Ukážeme vám časté nedorozumenia s Audience Insights a ich vkladaním do svojich reklám.
  • Nástroj pre organizáciu a ako ostať významne lepšie organizovanými
  • Ako používať Evernote, Skitch, Clipper. Zaučenie do programov

Tento modul je zameraný na optimálne nastavenia, editáciu reklám, sledovanie a budovanie publika pre rýchle vytvorenie profitujúcej kampane

Budete mať možnosť sledovať variácie a typy facebook reklám a vypychneme to, čo ich robí úspešnými.

Čo sa naučíte:

  • Druhy reklám na Facebooku
  • Druhy zobrazovacích médií
  • Kde ľudia inzerujú
  • Dôležitosť mobilnosti vašich stránok
  • Prečo mobil nekonvertuje tak dobre na Facebooku
  • Ktoré reklamy nie sú viditeľné na Ipadoch
  • Prečo niektoré reklamy na Facebooku fungujú a niektoré nie
  • Porovnanie skutočných príkladov aby ste porozumeli čo na reklamách funguje

 

 

Čas na vytvorenie prvej kampane. Triky od malých úprav až po veľké faktory, ktoré postavia alebo zničia vašu kampaň.

Čo sa naučíte:

  • Oboznámenie s Facebook stratégiou kampaní a zoznam navigácie postupov
  • Ako vytvoriť reklamu pre účely konverzie z webstránky
  • Kde získať obrázky zdarma pre vaše reklamy
  • Nastavenie vlastného textu reklamy
  • Ukážte svoje reklamy pred správnymi ľuďmi
  • Nastavenie rozpočtu
  • Ako na reklamy v mobiloch

 

 

Ako nastaviť prepínače pre zapnutie a vypnutie reklám, testovanie, manažment, ako aj editovanie každej zvlášť.

Čo sa naučíte:

  • Ako zapnúť a vypnúť reklamu
  • Ako zapnúť či vypnúť reklamy ktoré nepredávajú

Kontrola štatistík by mala byť rýchla, avšak s najlepším možným sledovaním. Spustite reporty a analyzujte dáta pri tomto míľniku

  • Ako rýchlo skontrolovať štatistiky
  • Zosumarizovanie a reportov
  • Ako skontrolovať konverziu reportov

 

 

Naučíte sa štandardom Facebooku keď príde na grafiku, obsah, ochranu súkromia, frázovanie, vhodné produkty a iné dôležité pravidlá.

Čo sa naučíte:

  • Prehľad podmienok používania Facebooku
  • Ako nemôžete ľudí zacieľovať
  • Prečo nemôžete mať v obrázku viac ako 20% textu
  • Prečo nemôžete propagovať sexuálne produkty
  • Problémy pri inzercii v zoznamkách
  • Problémy pri inzercii finančných produktov, gamblingu, produkty s liekmi
  • Informácie ku generovaniu publika
  • Zakázaný obsah pre reklamu
  • Čo s týmto softvérom nemôžete robiť
  • Ako robiť reklamu pre členov
  • Ako nepredvádzať svoj najlepší dôvod
  • Politika sledovania reklám
  • Prečo je negatívna spätná väzba pre vás zlá

 

 

Začíname so svojou vlastnou Facebook reklamou. Nastavenie Pixel a súvisiacich čísel, plus nejaké super ninja taktiky.

Čo sa naučíte:

  • Čo je účelom vašej reklamy
  • Ako získať klik
  • Určite kto dostane vašu reklamu
  • Prečo je zacielenie také dôležité
  • Koľko platiť za premávku

Zadefinujte si účel a porozumejte základom ako profitovať s Facebook reklamou na vašej webstránke a zvýšte si konverzie predaja.

  • Prečo získať osobný biznis účet na Facebooku
  • Aké dôležité je mať Fan Page

Oboznámenie sa s Facebook Ad Manažérom, nastaveniami reklamných skupín vrátane mobilov, desktopov, nastavení administrácie a podporného portálu.

  • Ako vytvoriť reklamu
  • Oboznámenie sa s administráciou Facebooku

Je čas na pokročilé nástroje. Začnite používať Power Editor. Kde ho nájdete, ako ho inštalujete a prečo ho musíte používať.

  • Ako si zadefinujete účel v mobilnej reklame
  • Prečo chcete „Like“ na svojej stránke
  • Ako začať reklamu

 

 

Ako si vytvoriť konverzný pixel pre Facebook, retargeting kampaň aby ste optimalizovali CPM a kalkulovali návratnosť investícií svojich reklám.

Čo sa naučíte:

  • Ako si vytvoriť Pixel pre sledovanie konverzií
  • Ako overiť funkčnosť konverzného pixela

 

 

Kľúče k úspešným Facebook reklamám – Pridávajte hodnotu, zabávajte alebo inšpirujte a buďte priateľský.

Čo sa naučíte:

  • Príklady zlých nadpisov
  • Ako nenahnevať ľudí svojou reklamou

 

 

Nájdete najlepšie obrázky ktoré pomôžu komunikovať váš cieľ, zatiaľ čo budeme dbať na obrázky, ktoré sú dovolené pre zverejnenie pre kohokoľvek bez porušovania vlastníckych práv. … a kde ich nájsť.

Čo sa naučíte:

  • Najdôležitejšia vec na Newsfeed reklame
  • Kde hľadať obrázky zdarma

Ako dosiahnuť aby bola vaša reklama schválená hneď na prvý krát vzhľadom na pravidlá Facebooku na pomer textu v obrázkoch a tiež veľmi nápomocný nástroj na pomoc.

  • Ako otvoriť obrázok v tomto nástroji
  • Ako určiť či máte 20% a menej textu

Zábavný nástroj pre editáciu obrázkov pre Facebook reklamy tak, aby vyskočili jasnými farbami a tvarmi.

  • Ako vytvoriť Cover obrázok
  • Ako použiť reklamu na nahratie obrázku
  • Ako zmeniť pozadie obrázku

Vytvorenie si publika zákazníkov zo súborov dát použitím autorespondérov alebo informácií z webstránky. Taktiež vytvoriť si podobné publikum.

  • Zistiť kto je vaše selektované publikum
  • Ako získať oveľa viac informácií o tom kto je vaše publikum

 

 

Manažovanie vlastného publika podľa typov a variantov podľa návštevníkov webstránky, dátových súborov, mobilných aplikácií a viac.

Čo sa naučíte:

  • Druhy publika aké môžete mať
  • Ako vytvoriť predefinované publikum vytvorené z dátového súboru
  • Vytvorenie preddefinovaného publika pre vašu webstránku
  • Ako vytvoriť podobné publikum
  • Sledovanie konverzií a Pixel pre publikum

Taktiky pre ponúkanie cien vrátane konverznej metódy alebo pomocou impresií alebo klikov.

  • Kedy môžete a kedy nemôžete použiť OCPM
  • Kedy použiť aukciu pre kliky alebo impresie

 

 

Pomocou tohto návodu sa naučíte jednoduchú matematiku a super možnosti pre aukciu vrátane najlepšej, aukcia pre konverziu.

Čo sa naučíte:

  • Ako si vylepšiť premávku
  • Vybrať si možnosti, ktoré pre svoje reklamy chcete
  • Ako nastaviť aukciu

Tento modul sa vás naučí Power Editor, silný nástroj používaný pri vytváraní a editovaní vašich reklám. Čas na používanie pokročilých nástrojov.

Čo sa naučíte:

  • Ako používať hlavné vlastnosti Power Editora
  • Ako upravovať kampaň pomocou Power Editora
  • Organizácia s Power Editorom
  • Kde upravovať svoje reklamy

Udržujte si reklamy prehľadne pomocou Power Editora a pozriete sa ako robiť malé a veľké zmeny pre manažovanie svojich reklám ako aj testovania.

  • Ako vytvoriť a odskúšať kampaň
  • Ako vytvoriť reklamu pre preklik na vašu webstránku
  • Vytvorenie nepublikovaného príspevku na stránke
  • Ako použiť existujúci Pixel
  • Ako inzerovať len pre ľudí, ktorí sú s vami už v kontakte
  • Ako optimalizovať náklady
  • Rozdielne spôsoby publikovania reklamy

 

 

Pozrieme sa na kroky, ktoré potrebujete k úspešnej kampani s najlepšími konverziami pre to správne publikum. Naučíte sa rozdiel medzi promoting posts, boosting post, like campaigns s dôrazom na časté zmeny vo Facebooku.

Čo sa naučíte:

  • Prehľad toku vašich reklám
  • Prečo musíte platiť za reklamu
  • Tri rozdielny druhy príspevkov, ktoré môžete propagovať
  • Ako spustiť Like kampaň
  • Prečo si rozdeliť Newsfeed a Sidebar reklamy
  • Prečo je v mobile dôležitý obrázok
  • Super tipy pri používaní obrázkov a videí

Tipy a triky pri používaní news feed, mobilnej komercii. Ako aj analýza mobilného zacielenia.

Naučíte sa vedu okolo sledovania úspechu vašich kampaní aby ste dosiahli optimálnu konverziu a predaj. Dôležitosť sledovania a dôležitosť čísel počas sledovania Facebooku a iných reklamných platformách.

Čo sa naučíte:

  • Dôležitosť porovnávania vášho publika a vášho dosahu
  • Ako zvýšiť dosah
  • Ako zvýšiť frekvenciu

Analýzou štatistík, trendov a poznatkom kedy a ako upraviť reklamu. Naučíte sa aký majú zmysel a význam pri ďalšom rozhodovaní.

  • Ako zachytiť kedy začne byť vaša kampaň už neefektívna
  • Ako to robíme u našich klientov
  • Ako upravovať stĺpce vo vašich reportoch
  • Ako sledovať viac ako jednu reklamu pomocou PE
  • Ako pridávať filtre
  • Ako analyzovať náklady na dopyt
  • Ako analyzovať demografiu
  • Ako pozerať na akcie na vašej stránke Facebooku
  • Ako pozerať na metriky kampane

Používaním Google Analytics pozrieť čo práve návštevníci robia akonáhle klikli na vašu reklamu.

  • Ako vytvoriť ciele v Google Analytics
  • Ako vytvoriť URL kampaň
  • Ako vytvoriť Google UTM builder

Dôležitosť testovania a ako to prevádzať pri najlepšom pomere cena/výkon na vašich reklamných kampaniach na Facebooku. Rozhodovanie o každom faktore testovania ako nadpisov, demografie obrázkov a malých zmien, ktoré robia veľký rozdiel úspešnosti vašich reklám.

Čo sa naučíte:

  • Rozdielne veci na testovanie
  • Prečo testovať demografiu a publikum
  • Čo testovať v obrázkoch
  • Kedy reklamu zrušiť

Upravíte si grafiku pomocou super nástroja a uvidíte niektoré super triky

  • Ako pripraviť Images Pop
  • Prečo použiť FB Expres pre reklamu
  • Super nástroj pre zdieľanie obrázkov
  • Ako použiť FB Toolbox

Tréningy Pre Konverziu

Špecifické príklady ako použiť obsah v reklame pre stimuláciu emócií a navigovať rozhodovací proces.

Čo sa naučíte:

  • Konštrukcia pohľadu
  • Pozadie okolo vašej správy
  • Použitie špecifickosti a určitosti vo svojej kampani

Vytvorenie vzruchu vo vašom predaji a reklamných kampaniach aby vás trh spozoroval. Nezáleží v akom odvetví je vaše podnikanie.

  • Rozoberme si predpoklad
  • Tajná prísada
  • Porovnanie reklamných obrázkov
  • Urobte také o akom doteraz nepočuli
  • Poznávací nesúzvuk

Porovnávanie rozdielnych reklám, dotýkanie sa rozdielnych emócií, skúmanie ktorá konvertuje lepšie a prečo.

  • Otvorte slučku
  • Použitie lásky
  • Získanie páky z obáv
  • Priamy prístup k vašej správe alebo obrázku
  • Ako použiť humor v reklame

Hranie sa s významnosťou a výber perfektného obrazu pre vašu kampaň, zameranie sa na abstrakt k vyjadreniu vysvetlenia.

  • Hranie sa s významnosťou
  • Používanie terminológie
  • Zníženie očakávaní k dosiahnutiu výsledku
  • Vyhnúť sa prezentácii ktorú si vaše publikum nevie osvojiť

 

 

Porozumenie konceptu ako vziať potenciálneho zákazníka z ich nákupného stavu, vizuálne k výsledku umocnenia reality.

Čo sa naučíte:

  • Prežívať prísľub
  • Sľub vs. Prisľúbená zem
  • Urobte to jednoduché
  • Podajte moment ah-ha
  • Posuňte obraz svojej reklamy do zeme zasľúbenej

Rozmýšľajte kto je váš trh a všetky priame a nepriame výsledky, ktoré chcú skutočne zažiť.

  • Zložená reklama
  • Pre záujemcu v bolesti
  • Prežitie sľubu
  • Reklama zosobňujúca otázku

Dobré a zlé správy okolo inzercie a marketingu a ako zužitkovať správny materiál.

  • Keď vy… Tak vy…
  • Skvelý výsledok zloženej reklamy
  • Slová sú vzácne

 

 

Využite životný štýl ako aj klientovu zvedavosť ponúknutím tajomstiev, tipov, trikov k získaniu konečného výsledku.

Čo sa naučíte:

  • Tajomstvá, triky, techniky, stratégie a systém
  • Použitie životného štýlu
  • Možno budete prekvapení reklamou, ktorá vyhráva
  • Zastavte záujemcov v ich hľadaní

Upozornenie svojich zákazníkov, že ich momentálne počiny by mohli viesť negatívne k ich zdraviu, podnikaniu môže potiahnuť dlhú cestu vašej marketingovej kampani.

  • Upozornenie!
  • Cielenie na špecifického záujemcu
  • Využitie mýtov
  • Robíte toto?

Povedať vášmu záujemcovi ako zmeníte jeho život v tom istom čase keď mu prezentujete svoj produkt či službu.

  • Doručenie vášho sľubu
  • Nie je to lacná premávka, ale vaša návratnosť, ktorá rozhoduje
  • Porozumenie o tom v čo klient verí, že je zem zasľúbená
  • Sladké miesto, keď prídu na rad kliky

 

 

Zdieľaním reakcií ďalších vašich záujemcov dovolí záujemcovi rezonovať emočne v dosahu nášho náručia.

Čo sa naučíte:

  • Využívanie špecifických štatistík a kvalifikácií
  • Vzorová reklama
  • Zameranie sa na potenciálne reakcie na produkt
  • Excelentný príklad
  • Ako povedať vášmu záujemcovi o tom čo robia ostatní

Naučte sa vziať potenciálneho klienta do zasľúbenej zeme so systémom a nástrojmi tak, aby ste mu poskytli niečo hmatateľné.

  • Dovoľte im robiť ďalej to čo práve robia
  • Číslo 8
  • Systém a vzorec, nie pohľad na vec
  • Nepodceňujte zákazníkovu inteligenciu
  • Ako ostať v zemi zasľúbenej
  • Používanie poznania nesúzvuku

Naučíte sa ako stavať, manažovať a udržiavať zainteresovanie vášho zoznamu na Facebooku, takže budú od vás nakupovať! Prehľad digitálnych nástrojov, niektoré vás môžu prekvapiť.

  • Presmerovanie zručností, ktoré ste sa naučili do stratégií
  • Použitie Facebooku k propagácii affiliate produktov
  • Kliky pre lajky, rozširovanie zoznamu, predaj … a viac
  • Rozmýšľajte ako investor
  • Vaše internetové aktíva

 

 

Dôležitosť Facebook lajkov, zdieľaní, zainteresovania vo vašom vzťahu s Facebookom a ich používateľmi.

Čo sa naučíte:

  • Naj ekonomickejšie aktívum
  • Najlacnejšiu návštevnosť akú môžete získať
  • Aby bol Facebook spokojný
  • Prečo Fan pages?
  • Spájanie sa s klientmi
  • Lajky a zdieľania sú zbytočné iba ak …
  • Začína to lajkom

Získate solídne tipy pre Facebook engagement a ako zvýšiť konverzie svojou autentickosťou.

  • Naštartujte konverzáciu
  • Budujte si komunitu
  • Propozícia s hodnotou
  • Pýtanie sa otázok a zdieľanie úspešných príbehov
  • Pravidlo 80/20
  • Poskytovanie emócie alebo hodnoty
  • Používanie citátov

 

 

Ponoríte sa hlbšie do sociálnych médií a reklamy, úprimný záujem a techniky pre rozširovanie publika.

Čo sa naučíte:

  • Nastavenie kampane
  • Ako si urobiť prieskum
  • Prekvapujúce populárne príspevky
  • Brána pre Like
  • Podobné publikum
  • Segmentácia zoznamu
  • Dajte si pozor na tento podvod
  • Retargeting

Nemáte svoj vlastný produkt? Ako byť úspešný s facebook reklamou ako affiliate pre produkty iných ľudí.

  • Ako funguje affiliate marketing
  • Prečo neposielate kliky tretej strane
  • Nástroj pre opätovné použitie
  • Presmerovania
  • Rozširovanie zoznamu a stratégie pre udržanie
  • Využitie predajného lievika pomocou FB ako affiliate
  • Kľúč k podobnému publiku
  • Dlhodobo a krátke opravy
  • Veľké „AK“

Naučíte sa ako zacieliť miestnu demografiu a dôležitosť mať obsah motivujúci k aktivite.

  • Facebook a jeho riešenie pre firmu
  • Stratégie pre určenie ceny
  • Miestne reklamy pre firmy
  • Dobrý motivačný prvok k akcii
  • Nedostatok Lajkov v Lajk kampani
  • Zmena tónu vášho odkazu

 

 

Kľúčový poznatok k prieskumu konkurencie, rozdiel medzi sociálnymi médiami a reklamou ako aj vzájomné prepojenie.

Čo sa naučíte:

  • Učenie sa od konkurencie
  • Požičať si správnu odpoveď
  • Sympatia – empatia
  • Koľko Fan Pages potrebujete?
  • Rozvrh pre príspevky
  • Pospájanie všetkého dokopy
  • Zmena postoja k reklame
  • Náklady na retargeting kampaň
  • Zvyšovanie ceny za klik

 

 

Tréning, ktorý nechcete zmeškať k stanoveniu priorít a čísel okolo klikov, konverzií a celkových nákladoch.

Čo sa naučíte:

  • EPC a konverzia
  • Dôležitá poznámka k nákladom za reklamu
  • Profit alebo efektivita
  • Nevyhadzujte dobré peniaze za zlými

Ako použiť magnety pre získanie mikro záväzkov a väčšieho záujmu pre nákup. Špeciálny tréning na magnety, ako postaviť tento lievik a ako tieto taktiky navzájom spolupracujú.

Čo sa naučíte:

  • Účel magnetov
  • Dôležitosť a význam prémiových programov zdarma
  • Cvičenie na tvorbu magnetov
  • Koncept záchrancu

 

 

Dostať sa do myslí potenciálnych klientov a porozumenie čo si skutočne myslia alebo o čom by mali rozmýšľať.

Čo sa naučíte:

  • Diskusia riešenia problému
  • Prečo sa váš zacielený trh po nociach budí?
  • O čom skutočne rozmýšľajú
  • Podvedome nekompetentný = Veľké Ah Ha
  • Rozobratie si procesu
  • Koncept maximálneho nabitia
  • Spýtajte sa seba tieto otázky

Ako pospájať tieto koncepty dohromady, pochopiť zmysel tohto formátu.

  • Kontrolný bod
  • Načrtnutie si formátu a stanoviť si svoju pozíciu
  • Kombinovanie konceptov
  • Taktické pokyny
  • Nebezpečenstvo komunikácie
  • Dôležité pravidlo
  • Tajomný formát

Prejdeme týmito cvičeniami k nastaveniu formátu a sub-formátu. Vysvetlíme rozdiel medzi nimi.

  • Určenie si svojej autority
  • Ak by vaše riešenie malo názov piesne
  • Príklady formátov
  • Spýtať sa ťažkú otázku
  • Rozdelenie toho čo máte a čo nemáte
  • Postavenie referenčného príbehu
  • Čo je to nastavenie pozície?
  • Rozobratie procesu nastavenia pozície
  • Ako dať silu a momentum svojim riešeniam
  • Teória chaosu a efekt motýľa
  • Dajte tomu meno – nazvyte to

 

 

Úspech vášho podnikania sa povezie na diskutovaných bodoch, vrátane darčekov, zákona vzájomnosti a postoja hojnosti vo svojich konaniach.

Čo sa naučíte:

  • Toto je vaša tajná prísada
  • Pripomienky na zapamätanie
  • Spoločný nepriateľ = nedostatok inteligencie
  • Dar,
  • Zdarma (plus ich email)
  • Chcieť je silnejšie než Potreba
  • Všetko na tom závisí
  • Zákon vzájomnosti

Otázky a odpovede k princípom rozdeleného testovania, mikro rozhodnutia, magnety a tipy k vášmu predajnému lieviku.

  • Preskúmanie formátu a pozície
  • Rozdelené testovanie podľa pohlavia
  • Rozdelené testovanie Veľké/Malé varianty
  • Môžete vynechať mikro rozhodnutia?
  • Používanie autority a redukovanie rizika
  • Rozbehnite Magnet – iba jeden v daný čas
  • Dôležité taktiky, ktorým by ste sa mali vyhnúť
  • Formát kampane okolo dospeláckych tém
  • Predávate online
  • Každá ponuka musí obsahovať tieto veci…
  • Používanie webinárov a (veľké… čo nerobiť)

 

 

Viac k tajomstvám ako optimalizovať svoje úvodné stránky tak, aby ste mohli dostávať viac dopytov po informáciách a rozširovať si svoj zoznam. Niektoré z najlepších tipov pre rozvrhnutie webstránok, ktoré budete chcieť implementovať k lepšiemu zážitku vašich záujemcov a zvýšenie konverzií.

Čo sa naučíte:

  • Lepšie než nič
  • Čas návrhu dizajnu web stránky
  • Hlavný cieľ …Získajte ten dopyt
  • Napíšte toto do Facebooku

Predviesť svoju ponuku jasne a neodolateľne celým formátom propozície.

  • Vysvetlíme si propozíciu s hodnotou
  • Nadpisy
  • Silné slová pre nadpisy
  • Copywrighting pre odrážky
  • Určenie si výsledkov a medzníkov

 

 

Ponoriť sa hlbšie do umenia tvorenia odrážok, ktoré predávajú. Naučiť sa najlepšie taktiky okolo dôkazov, spoločenských dôkazov, autorite, kredibilite. Ďalšie vyšperkovanie úvodných stránok s požiadavkou reagovať na obrázky, solídne volanie po aktivite a spúšťanie emócií.

Čo sa naučíte:

  • Dôležitosť predlohy
  • Vstavaný konečný výsledok
  • Ako pripísať hodnotu vašim produktom ponúkaným zdarma
  • Motivácia k aktivite
  • Založené na benefitoch (konečných výsledkoch)
  • Vyvolanie emócií v momente nákupu
  • Dvojstupňový proces
  • Politika ochrany súkromia

 

 

Ako navinúť záujemcov s vyskakovacími oknami a perfektne zvládnuť túto poslednú prekážku, ktorá dramaticky zvýši váš konečný súčet.

Čo sa naučíte:

  • Exit Pop,…
  • 15% záujemcov späť
  • Kľúče k Exit Pop
  • A tu prichádza turbo nástroj
  • Testovanie konverzií a spätná väzba
  • Služby zdarma

Prieskumy tu boli už roky ale tu vám ukážeme ako získať páku a zvýšiť predaj. Zlepšiť zapojenie klientov.

  • Ako získať páku z prieskumov
  • Ako na ne aby klikli
  • Používanie „Inej“ možnosti
  • Mikro rozhodnutia
  • Je to všetko o nich
  • Páka emócie a postup operácie
  • Formát vzájomnosti
  • Pošlite výsledky!

Naučíte sa 7 tipov magnetov a ako si pre ne nastaviť pozíciu a formát. K tomu bonus nápady a triky. Ťaháky, mapa procesu, kontrolný zoznam, video tréning, prieskumy, magnet na skúšku.