Zákazníci sú živou krvou akejkoľvek firmy. Znie to ako klišé, ale je to pravda. Ale ako vezmete správu k ešte neprepraným masám a premeníte neznámeho na priateľa bez toho aby ste vybielili banku? V tejto sekcii sa naučíte ako využiť kanály s premávkou ako je Google a Facebook nie len k tomu, aby ste zveľadili svoju klientskú základňu …ale aby ste PROFITOVALI.
[signinlocker]
Začneme Tu
V úvodnej časti sa naučíte prečo je platená premávka kritickým komponentom vášho mixu digitálneho marketingu. Vytvoríte si vzor avatara pre vášho klienta a ako si budete získavať ideálnych klientov.
- Paid Traffic: The What and The Why
- Create a Customer Avatar
- The Marketing Funnel
Platená Premávka Ako Systém
V tejto časti sa naučíte 3-krokový systém pre získanie premávky, ktorý automatizuje budovanie vzťahov a mení chladných záujemcov na oddaných podporovateľov vašej značky. Zistíte, čo je „Teplota Návštevností“ a ako ju použiť pre načrtnutí správnej ponuky vo vašej reklame.
- Paid Traffic As A System
- Cold Traffic: Goals & Offers
- Warm Traffic: Goals & Offers
- Hot Traffic: Goals & Offers
- Understanding The Traffic System
- Finding Your Market
Hlbší Ponor: Facebook Nástroj pre Reklamu
Naučíte sa používať rôzne ciele reklamy a ako ich dosiahnuť pomocou reklamného nástroja vo Facebooku. Ako laserovo-zacieliť vášho ideálneho klienta a ako napísať neodolateľnú ponuku. V tejto sekcii si ukážeme ako škálovať a merať vaše kampane.
- Deeper Dive: Facebook Ad Platform
- Getting Started With Facebook
- Facebook Objectives
- Finding Your Market on Facebook
- Ad Copy & Ad Creative
- Facebook Pixels
- Reporting & Analytics
- Scaling Your Campaigns
- Facebook Compliance
Retargeting k Maximalizácii Výsledkov
Skutočnou silou digitálnej reklamy je v znovu-zacielení zákazníkov a záujemcov na základe ich predošlých reakcií. V tejto sekcii sa naučíte ako nastaviť systém pre plne-funkčný lievik retargetingu, ktorý prinesie ľudí späť k obsahu a ponukám. …opäť a opäť.
- Retargeting To Maximize Results
- Segmentation By Visitor Activity
- Full Funnel Retargeting
- Video Retargeting
Riešenie Problémov Kampaní
Aké kroky potrebujete urobiť, keď vaše kampane pre získavanie premávky nefungujú tak ako majú? V tejto časti sa naučíte aké štyri zmeny môžete urobiť, aby vaša platená reklama fungovala ako má.
- Troubleshooting Your Campaings
- Troubleshooting Your Offer
- Troubleshooting Your Targeting
- Troubleshooting Your Ad Copy/Creative
- Troubleshooting Your Ad Scent
Ostatné Kanály pre Premávku
Táto časť pokrýva ostatné platené platformy vrátane Twittera, LinkedIn, Google a YouTube.
- Other Traffic Channels
- Content Distribution Networks
- Dedicated Email Drops
- YouTube
[/signinlocker]