Špecializácia pre optimalizáciu a testovanie je jedinečná pre pomoc značkám a firmám vytvoriť opakujúci proces k zvýšeniu konverzií v predaji, produktových stránkach a kľúčových konvertujúcich stránkach. V krátkosti, špecialisti pre optimalizáciu a testovanie sú schopní diagnostikovať problém na stránke a testovať nové riešenia, ktoré zvýšia PROFIT z návštevností, ktorú už máte.
[signinlocker]
Začnime Tu
V tejto úvodnej časti sa naučíte, prečo je optimalizácia proces a nastavíme si formát pre dobre navrhnutý program optimalizácie. Vyjasníme si presne čo je optimalizácia, čo tento proces obnáša, kedy je testovanie relevantné a naučíme sa nový slovník pojmov.
- What is CRO
- Term List and Lingo
Úvod do Optimalizácie
V tejto časti sa zameriame na rolu optimalizácie, ktorú zastáva v organizácii, charakteristiky optimalizácie, identifikácia a primeranú KPI pre meranie vo vašich kampaniach. Taktiež dôležitosť (a rozdiel) medzi kvalitatívnymi a kvantitatívnymi dátami.
- The Role Of Optimization
- KPI Selection
- Aggregating Data
- UsabilityHub Walkthrough
- Hotjar Session Recording Example
- Form Field Analysis – New
- Side Step Your Developer with Tag Manager
Identifikovanie a Priority Testovania
Existuje nekonečné množstvo testov, ktoré by se mohli na svojej stránke prevádzať a v tejto časti si vysvetlíme ako identifikovať stránky hodné testovania. Prioritne si určiť a ubezpečiť sa, že sa stále pracuje na najdôležitejších stránkach.
- Page Identification
- Page Prioritization
Výber Elementov
V tejto sekcii si vysvetlíme rozdielne typy elementov, ktoré môžete na stránkach testovať aby skutočne urobili dopad a rozdiel. Identifikujete tieto elementy z konceptov z predchádzajúcej časti. Ukážeme si aké dôležité sú určité elementy na váš konverzný pomer.
- Case Study Warning
- Copy Tests
- Image Tests
- Navigation Tests
- Search Boxes Tests
- Videos
- Overlays
- Form Elements
Konštrukcia Hypotézy
V tejto lekcii si ukážeme vzorec pre určenie hypotézy, ktorú potrebujete aby ste mali istotu a nikdy opäť nespustili zlý test. Test bez hypotézy je len hádanie. Ak ide o rast firmy tak, hádať nechceme. Zistíte tiež prečo so správne určenou hypotézou nemôžete prehrať (aj keď zlyhá test).
- The Importance of a Hypothesis
- How To Create A Hypothesis
- Hypothesis Example
- GPower Configuration
Split Testovanie
Rozdelenie testovania je chrbtovou kosťou vašej snahy o optimalizáciu. V tejto sekcii si ukážeme krok za krokom ako spustiť konkluzívny test, ktorý vám dá dôveryhodné dáta k dôležitým rozhodnutiam v podnikaní.
- Split Testing Basics
- Can I Actually Test
- Should I Actually Test
- Principals Of Persuasion
- Campaign Scheduling
- Optimization Calendar
- Test Analysis
- Powerpoint Example Video Walkthrough
- Getting A Test Set In VWO
Metódy Optimalizácie
Pri optimalizácii je toho viac ako len testovanie, kvantitatívny a kvalitatívny prieskum. Je mnoho spôsobov ako optimalizovať svoju stránku. V tejto časti si určíme testovanie na malých vzorkách, on-site retargeting, personalizáciu a stratégie pre ponukové stránky (landing pages).
- Offer Audit
- On-Site Retargeting
- Personalization
- How To Test With Low Traffic
- Landing Page Optimization
- How To Segment
[/signinlocker]