Väčšina firiem má nejaký druh lievika pre generovanie dopytov, záujemcov a pre konvertovanie týchto záujemcov na platených zákazníkov. Ale veľmi málo ich má skutočne OPTIMALIZOVANÝ lievik, ktorý maximalizuje okamžitú hodnotu priemernej objednávky, zatiaľ čo redukuje celkové náklady na získanie zákazníka. A tu je čas, kedy sa naučíte nasledovné …
[signinlocker]
Začneme Tu
V tejto časti sa naučíte proces Optimalizácie Hodnoty Zákazníka, ktorý môžete použiť pre akýkoľvek typ podnikania a použiť ho pre exponenciálny rast.
- What is CVO?
- The Formula For Growth
Určite si správnosť pre svoj Produkt/Trh
Predtým, ako postavíme konverzný lievik, musíme si určiť hodnotu, akú pre trh ponúkame. V tejto sekcii sa naučíte čo je cieľom marketingu a ako navrhnúť marketingovú správu, ktorá hovorí k túžbam trhu.
- The Goal of Marketing
- Before and After Grid – Infant Tub
- Before and After Grid – Landscaper
- Crafing a Statement of Value
- SOV vs. USP
- Why Value Isn’t Enough
- Two Types of Doubts
Optimalizujte Lead Magnet
Pre vytvorenie dopytov potrebujete vytvoriť vyzývajúcu ponuku. V tejto sekcii sa naučíte charakteristiky návrhu perfektného Lead Magnetu.
- What is a Lead Magnet?
- Importance of Specificity
- Make a Specific Promise
- Give a Specific Example
- Offer a Specific Shortcut
- Answer a Specific Question
- Deliver a Specific Discount
- Finding The Hook
- The Landing Page Checklist
- The Formula Revisited
Ponúknite Profit Maximizer
Keď chcú skúsení marketéri niečo predať, skúšajú predať viac tomu istému zákazníkovi. Od upsellov a cross-sellov k slack adjusterov a balíkov. Naučíte sa metódy pre maximalizovanie profitu poskytovaním klientom viac toho, čo chcú.
- What Is a Profit Maximizer?
- Immediate Upsells
- Cross-Sells
- Slack Adjusters
- Bundles and Kits
- Recurring Billing
- Line Extensions
- Speed and Automation
- The Formula Revisited
Architektúra Cesty pre Návrat
S dôrazom na email marketing, táto sekcia je o tom ako ďalej nasledovať klientov a záujemcov a ako im predať viac produktov a služieb , častejšie.
- What is a Return Path?
- Constant Communication Explained
- Exit Offers Explained
- Example Exit Offers
- Retargeting Explained
- Segmentation By Visitor Activity
- Full Funnel Retargeting
- Automated Email Followup Explained
- Part 1: Indoctrination
- Example Indoctrination Campaign
- Part 2: Engagement
- Example Engagement Campaign
- Part 3: Ascension
- Example Ascension Campaign
- Part 4: Segmentation
- Example Segmentation Campaign
- Part 5: Re-Engagement
- Final Formula and Wrap-Up
[/signinlocker]