Firmy, predávajúce fyzické produkty a marketingové agentúry, ktoré im slúžia potrebujú marketérov trénovaných v e-commerce marketingu. Špecialista rozumie ako optimalizovať akýkoľvek e-commerce obchod, v akomkoľvek odvetví a pre vytvorenie väčšieho predaja a profitu. Od dizajnu e-commerce obchodu a architektúry, po email marketing a generovanie návštevnosti.
[signinlocker]
E-Commerce Ekosystém
V tejto sekcii pokryjeme momentálny objem rastu a príležitosti v e-commerce marketingu. Tiež vám budú jasné technologické potreby potrebné k úspešnému e-commerce projektu.
- The Ecommerce Ecosystem
- What to Expect From This Course
- The State of Ecommerce
- Mobile Commerce: We’ve Gone Touch
- Understanding the eCommerce Ecosystem
- Technology Stack: eCommerce Platform
- Switching eCommerce Platforms
- Technology Stack: Email Service Providers
- Technology Stack: Help Desk
- Technology Stack: Live Chat, Video and Other
- Analytics & Tracking
- Your Mission, Story & Purpose
Jadro Architektúry Obchodu
V tejto časti si ukážeme kľúčové strany a nástroje s obsahom, ktoré v dnešnom e-commerce budete potrebovať. Uložte si diagram a použite ho pri konštrukcii e-commerce stroja.
- Core Store Architecture
- Key Content Assets
- More Information Pages
- The Post-Opt-In Thank You Video
- The Home Page
- A Deep Dive On More Information Pages
Získajte zo Svojho Obchodu Viac
V tejto sekcii si rozložíme víťazné charakteristiky hlavičky, pätičky, kategórie a detailu produktových stránok na modernom e-commerce obchode.
- Get More From Your Store
- Proven Winners: Header
- Proven Winners: Footer
- Proven Winners: Home Page
- Proven Winners: Category/Store Pages
- Proven Winners: Product Detail Pages
- Proven Winners: Shopping Cart & Checkout
- 3rd Party Applications & Marketing Plugins
- Social Selling
Automatické Emailové Sekvencie
Email je účinný marketingový kanál pre e-commerce marketéra. V tejto sekcii uvidíte overené sekvencie predpredaja, opustených košíkov a po-predajné email marketingové sekvencie.
- Email Automation Sequences
- The Pre-Purchase Email Sequence
- The Cart Abandonment Email Sequence
- The Post Purchase Email Sequence (Part 1)
- The Post Purchase Email Sequence (Part 2)
- Refining Your Customer Service
- Adding Package Inserts
Rozširovanie Obsahu a Staranie sa o Zoznam
Moderných dobách využíva e-commerce marketér obsah pre predaj fyzických produktov. Táto sekcia ukáže ako využiť rozsev obsahu, a čo potrebujete pre rozširovanie svojho email zoznamu a podpory predaja.
- Content Amplification & List Nurture
- Creating Content for Amplification
- Content Optimization
- Syndicating Content
- Content Optimization
- Creating Content Engagement
[/signinlocker]