Preorganizujte si svoju predajňu k zvýšeniu tržieb … buďte kreatívni

Ak by ste na chodníku 50€, je pravdepodobné že ich zdvihnete. Samozrejme že by ste ich zdvihli. Peniaze ktoré ľahko prídu je ťažké obísť. Avšak takýto scenár sa nestáva často a nemôžeme kontrolovať aby nám padali peniaze do lona. Ako maloobchodníci však vieme vyrobiť extra peniažky s malým úsilím. Jedným spôsobom je preorganizovať si predajňu.…

Prečo popracovať na svojej databáze klientov

Pracujte na svojej databáze a kontaktujte tých, vo vašej databáze, ktorý vám dobre poslúžili. Pripomeňte im, že existujete. Zapíšte ich na nové výrobky a služby, ktoré ponúkate. Nedávno som pracovala so sobášnou sieňou, ktorá sa rozhodla kontaktovať jej bývalých klientov… Nie preto, že by opäť potrebovali opäť tieto služby, ale preto, že pravdepodobne majú priateľov a kolegov, ktorý…

Vyhrajte rýchlo a kráčajte rýchlo

Načasovanie je dnes kľúčové. Ekonomika je momentálne veľmi rôznorodá. Nie len, že sú niektoré odvetvia afektované ekonómiou viac ako ostatné, tak isto je veľa organizácií afektovaných viac ako ostatné. Predajcovia musia zistiť s kým ostať a kedy sa pohnúť. Takže, musíte pracovať s aktívnymi záujemcami, ktorí kupujú a zanechať záujemcov, ktorý sú negatívny alebo sa scvrkávajú v inej situácii. To…

Vytvorte výstižnú a jasnú predajnú správu

Firmy musia podávať jasnú, výstižnú správu o tom, čo presne ich firma robí, ešte predtým, než si zmyslia predávať. Potrebujete mať jasnú marketingovú správu o zámere. Čo robíte? Ako ľudia rozumejú, čo robíte? Potrebujete predať správnym spôsobom, a na to sa musíte spýtať, čo presne robíte pre ľudí. Byť proaktívny a hovoriť s ľuďmi je skvelé, ale ak si nie…

Nezabúdajte na účinok ústneho podania

Hlavnú vec je, že ak môžete vyriešiť pre niekoho problém alebo stotožniť sa s potrebou, či je to naučiť sa niečo, alebo potreba pre zábavu, alebo potreba pre pocit byť súčasťou komunity, ak môžete uspokojiť tieto potreby a vyriešiť problémy pre ľudí, oni povedia to povedia svojim priateľom o vás – a podelia sa o vás. Zvlášť to platí pre…

Zacieľte svoj vlastný marketing

Dni hromadného marketingových kampaní sa rýchlo vytrácajú. Napríklad, poslanie katalógu, alebo letáku do každého domu v blízkom susedstve jednoducho nefunguje – namiesto toho, potrebujete zacieliť svoj marketing pre ľudí, o ktorých viete, že sa skutočne zaujímajú o váš výrobok. Každá takáto kampaň potrebuje multi-disciplinárne: on-line, direkt email marketing a reklamu vo vhodných médiách. Kampaň založená na lojalite alebo programe…

Prečo si udržať momentálnych klientov spokojných

Uistite sa, že sa staráte o svojich existujúcich klientov lepšie, než zvyčajne (ak je to aj možné), pretože tam vonku bude mnoho hladných  konkurentov, ktorí urobia čokoľvek aby vám ich ukradli. Ak vykročíte prvý a zdvihnete úroveň služieb, keď iní hovoria o tme a záhube, budete návnadou v tme a budete atraktívny pre starých, tak ako aj nových zákazníkov. Tak isto…