Kvalita nie kvantita

Trend získavania čo najviac “priateľov“ a “nasledovníkov“ na týchto stránkach rýchlo zanikne  aby bol vymenený sieťami blízkych priateľov, rodiny a iných zaujímavých ľudí, ktorí dodávajú hodnotu vašej sieti. Napokon, máme čas iba na niekoľko sociálnych sietí. Ako výsledok si myslím, že veľký hráči (Facebook a MySpace vo väčšine sveta), budú pokračovať v ich separovaní od ostatných a vidieť vyvíjať…

Ak je finálna odpoveď – Nekupujeme – zistite prečo

Ak nemáte predajnú prezentáciu, nech vám nestačí iba odpoveď jednoduché NIE. Zistite prečo ste nedostali túto zákazku, či to bola predstava o vašej firme, súvisiace s cenou, alebo ste neodpovedali rýchlo. To ukáže, že máte vážny záujem o svoju firmu a ich, či vám dajú možnosť prepracovať ponuku. Môžem osobne dať hlas pre hodnotu tohto spôsobu. Nedávno sme prezentovali…

Vyhrajte rýchlo a kráčajte rýchlo

Načasovanie je dnes kľúčové. Ekonomika je momentálne veľmi rôznorodá. Nie len, že sú niektoré odvetvia afektované ekonómiou viac ako ostatné, tak isto je veľa organizácií afektovaných viac ako ostatné. Predajcovia musia zistiť s kým ostať a kedy sa pohnúť. Takže, musíte pracovať s aktívnymi záujemcami, ktorí kupujú a zanechať záujemcov, ktorý sú negatívny alebo sa scvrkávajú v inej situácii. To…

Vytvorte výstižnú a jasnú predajnú správu

Firmy musia podávať jasnú, výstižnú správu o tom, čo presne ich firma robí, ešte predtým, než si zmyslia predávať. Potrebujete mať jasnú marketingovú správu o zámere. Čo robíte? Ako ľudia rozumejú, čo robíte? Potrebujete predať správnym spôsobom, a na to sa musíte spýtať, čo presne robíte pre ľudí. Byť proaktívny a hovoriť s ľuďmi je skvelé, ale ak si nie…

Použite koho poznáte pre získavanie nových zákazníkov

Späť k základom – vytvorte top 100 zoznam so všetkými ľuďmi, ktorých poznáte. Priemerná osoba pozná 800 ľudí. Roztrieďte týchto ľudí do skupín – rodina a priatelia, práca kontakty a tak ďalej. Potom im zavolajte a spýtajte sa koho poznajú v ich cieľovom trhu. Dôležitým bodom je zapamätať si, že musíte byť veľmi výslovný a jasný o tom čo chcete. Najprv sa…

Prečo robiť prieskum u vlastných zákazníkov

Prieskum u vlastných klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta ako začať robiť v kríze pokrok. Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100…