Ako ovplyvniť nakupujúceho cez internet? … infografika v článku

Zákazníci používajú nástroje sociálnych médií k získaniu informácií o tom čo ich zaujíma a čo by si radi kúpili. Čítajú recenzie výrobkov, komentáre, porovnávajú. .. atď. Vlastníte firmu? Viete aký kanál je vo vašej oblasti ten najefektívnejší pre získavanie zákazníkov? Nasledujúca infografika ukazuje prieskum tisíc päťsto respondentov na to ako nakupovali cez internet Nájdete tam…

Prečo použiť systém CRM

Ako sa stávame aktívnejšími v našom marketingu, v oboch, elektronickom aj priamom, musíme zaistiť riadenie duplicitných informácií o potenciálnych klientoch v takzvanom CRM systéme. Trikom nie je nevyhnutne ich vytriediť vo fáze identifikácie, pretože môžu prichádzať z rôznych miest, ale spracovať ich počas kvalifikačnej fázy. Z pohľadu predajnej aktivity je dôležité, aby sme stopovali náš progres cez definovaný set predajných úrovní,…

Premýšľajte o počítačových programoch v „oblaku“

Dnes, viac než kedykoľvek predtým v globálnej histórii, potrebujú byť IT systémy nákladovo-efektívne čo najviac ako je to len možné. Pri vývoji programov je pre projekty veľmi ťažké zdôvodniť ich úvodné náklady. To robí náročným získať súhlas na vývoj aplikácií na štandardnej hardvérovej platforme. No a teraz je tu nový spôsob, ako si namočiť prst do vody…

Sprístupnite svoje produkty na stránky s porovnávaniami cien

Nákupné zhromaždovacie, alebo porovnávacie stránky sú veľký biznis. Prieskum uskutočnený pred pár rokmi ukázal, že v Spojených Štátoch takmer 50% konzumentov navštívilo zhromaždovaciu stránku predtým, než urobili online nákup. Moja osobná skúsenosť s web stránkami na porovnávanie bola ohromujúco pozitívna. Obzvlášť jednou stránkou a tešiac sa s pomerom konverzie 18% a extrémne vysokou návratnosťou na samotnej investícii. Hlavnou výhodou je…

Ak je finálna odpoveď – Nekupujeme – zistite prečo

Ak nemáte predajnú prezentáciu, nech vám nestačí iba odpoveď jednoduché NIE. Zistite prečo ste nedostali túto zákazku, či to bola predstava o vašej firme, súvisiace s cenou, alebo ste neodpovedali rýchlo. To ukáže, že máte vážny záujem o svoju firmu a ich, či vám dajú možnosť prepracovať ponuku. Môžem osobne dať hlas pre hodnotu tohto spôsobu. Nedávno sme prezentovali…

Vyhodnocujte si Záujemcov

Potrebujete systematický spôsob posúvania záujemcov vo vyhodnocovacom procese. Moja posledná firma mala predajné potrubie s 15-imi úrovňami. Úrovne indikovali, kde sme boli na ceste kvalifikovania a progresu. Akonáhle boli kvalifikovaní, nasledoval telefónny rozhovor, návšteva, demonštrácia, ponuka, referenčné návštevy, vyjednávanie zmluvy a tak ďalej. Na každej úrovni sme určili akciu pre ďalšiu úroveň. V každom bode v procese sme vedeli…

Vedeli ste aký môže byť telemarketing účinný?

Či sa vám to páči alebo nie, telemarketing je veľmi populárny. Najmite si  tím 15 telemarketérov, ktorý volajú v mene firmy a firmy jeho klientov každý deň. Vyčleňte si  3 operátorov pre úvodné telefonovanie každý deň, s priemerom okolo päť silných kontaktov každý deň. Potom, je na linke uzatvárač obchodov, ktorý je špecialistom na uzatvorenie zakázok. Takže s tromi…

Neznižujte si ceny svojich produktov

Je tu jeden veľký problém so zľavami – akonáhle znížite ceny, je takmer nemožné aby ste ich opäť zdvihli. Firmy musia nájsť iné spôsoby ako presvedčiť zákazníkov aby kúpili, hlavne pomocou ponuky zlepšením služby. Ponúknite lepšie podmienky obchodovania (s dlhším dátumom splatnosti), ponúknite prioritnú dopravu, alebo dajte im malý darček s každým nákupom. Kľúčom je skúsiť…

Dajte zákazníkom dôvod aby k vám prišli zas a zas

Keď si zákazníci obracajú v ruke mincu , nie je divu, že sa často nevrátia k obľúbenej destinácii, ale potrebujete im dať dôvod aby tak urobili. Takže v mnohých spôsoboch vidím balík, ktorý ide von a ako možnosť získať ďalší predaj. Logika je jednoduchá – dostanú balík v super rýchlom čase a myslia si, že je to super a potom keď…