10 nákupov, ktoré môžu indikovať krízu stredného veku

Sme kto sme, robíme čo robíme ale s pribúdajúcim vekom sa mení fyzičná schránka ale aj zmysluplné míňanie peňazí na zdanlivo dôležité veci. Hlavne muži majú v povahe na tie najexotickejšie destinácie. Marketéri o tom vedia a využívajú to vo svoj prospech.

Nasledujúca infografika je tajomným pohľadom do „mužského psyché“

Jednanie s kancelárskym kecálkom

Najali ste si kecálka, …musíte jednať rýchlo. Zavolajte si ho a vysvetlite mu, že v kancelárii nie je žiadna politika. Povedzte mu, že rozširovanie klebiet a ohováranie je von za dverami. Vysvetlite mu, že je od neho láskavé, že sa zastavil u manažéra predaja v kancelárii a pripomenul stretnutie predtým, než rozposlal oznámenia. Povedzte mu, že mítingy so zamestnancami sú povinnosťou…

Dizajn by mal byť najviditeľnejším komponentom vášho mixu

Problémom je, že v dnešnej dobe pri sofistikovanom a vždy sa meniacom eMarketingu je “dizajn“ iba malým komponentom na vašom webe, ale pre verejnosť je viditeľnou špičkou online ľadovca. K tomu treba dodať, že web dizajnér sa stal špecialistom vo svete eMarketingu. Zvyčajne sa špecializujú na to, aby vaša stránka (ideálne) vyzerala dobre. Ale čo tak ostatné požiadavky…

Všemocný YouTube

Je málo známy fakt, že YouTube je druhý najväčší vyhľadávač na svete hneď za Google. Je uskutočnených viac vyhľadávaní na YouTube, než na Yahoo.com, alebo live.com! Firmy, ktoré využívajú YouTube často, používajú produktové demonštrácie, … ako vyrobiť čokoľvek, “ako vyrobiť xyz“, alebo komentár k odvetviu. Mimochodom, náš prieskum kľúčových slov ukazuje, že existuje MNOHO ľudí, ktorý…

Nezabudnite na SEO vo vašej marketingovej stratégii pre sociálne médiá

Pre všetok ten zmätok okolo služieb ako Twitter a Facebook, existuje oveľa viac miliónov konzumentov, ktorí sa nezapoja, ktorí neblogujú a ani nie sú čitateľmi blogov. Stále však participujú celkom často (aj keď nevedomky) v sociálnych médiách pomocou vyhľadávača akým je Google. Google poskytuje YouTube videá, blogy, články, atď. Pre zručných v sociálnych médiách bude SEO čo raz…

Premýšľajte nad klebetami na internete

Kedysi obmedzené na husté výmeny názorov v šatni, zamestnanci majú dnes viac miest na sťažovanie sa ako predtým. Nástroje Web 2.0 vytvorili virtuálny vodný osviežovač a klebety zamestnancov – o všetkom od; ako manažéri riešia organizáciu firmy – môžu okamžite dosiahnuť mienkotvorné konverzácie, ktoré im dovoľuje skontaktovať vysoko reaktívne obecenstvo. Konzultanti manažmentu naplnili knihy s radami ako riadiť zamestnaneckú…

Ako si vytvoriť zástancov značky

Marketéri už dávno pochopili silu vytvárania si zástancov ich značiek, alebo produktov. Dnes je to ľahšie a účinnejšie než kedykoľvek predtým. Tento výskyt nástrojov sociálnych sietí umožnil ľahšie identifikovať potenciálnu podporu a obrátiť ich na zástancov, ako aj masívne zlepšiť ich dosah. Pre každú organizáciu existuje milión rozličných a špecifických spôsobov, ktorými sa dá presvedčiť ich zákazník…