10 nákupov, ktoré môžu indikovať krízu stredného veku

Sme kto sme, robíme čo robíme ale s pribúdajúcim vekom sa mení fyzičná schránka ale aj zmysluplné míňanie peňazí na zdanlivo dôležité veci. Hlavne muži majú v povahe na tie najexotickejšie destinácie. Marketéri o tom vedia a využívajú to vo svoj prospech.

Nasledujúca infografika je tajomným pohľadom do „mužského psyché“

Zavolajte zákazníkov k nakupovaniu a vyzvite ich k akcii

Firmy sa potrebujú sústrediť na marketing, ktorý im doručí solídnu návratnosť na investíciách. V týchto časoch musíte byť opatrný kde miniete peniaze. Je ľahké nedostať návratnosť na svojich investíciách a efektívne míňať peniaze, čo je presne to čo nechcete práve teraz, keď sa snažíte nahrnúť stoh peňazí v hotovosti. Výzva na akciu je niečo, čo dáva zákazníkom špecifický…