Copywriting

Aby dnes prežili, potrebujú firmy texty na direct-response, ktoré aktivujú ľudí k špecifickým, merateľným činom – smerujú ich k uskutočneniu predaja alebo aby mali o nákup záujem. Copywriting zahŕňa offline médiá ako listy direct-mail, printová reklama, atď., ako aj online marketingové taktiky ako sú emaily, webstránky, platená reklama, atď. Zistíte overené techniky ako napísať text,…

Konverzia a Hodnota

Väčšina firiem má nejaký druh lievika pre generovanie dopytov, záujemcov a pre konvertovanie týchto záujemcov na platených zákazníkov. Ale veľmi málo ich má skutočne OPTIMALIZOVANÝ lievik, ktorý maximalizuje okamžitú hodnotu priemernej objednávky, zatiaľ čo redukuje celkové náklady na získanie zákazníka. A tu je čas, kedy sa naučíte nasledovné … [signinlocker] Začneme Tu V tejto časti…

Analytiky a Dáta

Sú vaše rozhodnutia riadené dátami alebo na tušáka? Logikou .. alebo obavou? V tejto sekcii si vysvetlíme ako nastaviť základný plán pre analytiku a určíme si kľúčové metriky, ktoré potrebuje vaša značka sledovať denne, týždenne a mesačne. Taktiež si ukážeme ako nastaviť jednoduché reporty, ktoré upozornia vašu značku na potencionálne problémy a príležitosti PREDTÝM, než…

Sociálne a Komunity

Sociálne siete a nástroje pre médiá ako Facebook a Twitter sú dnes neodškriepiteľne najdôležitejšími kanálmi pre interakciu so zákazníkmi a vašou firmou. Nemôžu sa ignorovať (a nemali by sa), pretože tu sa zdržiavajú vaši zákazníci. V tejto časti sa ako navrhnúť interné a vonkajšie stratégie pre budovanie skutočných vzťahov a zvýrazníte poslanie vašej značky. [signinlocker]…

Platená Návštevnosť

Zákazníci sú živou krvou akejkoľvek firmy. Znie to ako klišé, ale je to pravda. Ale ako vezmete správu k ešte neprepraným masám a premeníte neznámeho na priateľa bez toho aby ste vybielili banku? V tejto sekcii sa naučíte ako využiť kanály s premávkou ako je Google a Facebook nie len k tomu, aby ste zveľadili…

Optimalizácia Testovanie

Špecializácia pre optimalizáciu a testovanie je jedinečná pre pomoc značkám a firmám vytvoriť opakujúci proces k zvýšeniu konverzií v predaji, produktových stránkach a kľúčových konvertujúcich stránkach. V krátkosti, špecialisti pre optimalizáciu a testovanie sú schopní diagnostikovať problém na stránke a testovať nové riešenia, ktoré zvýšia PROFIT z návštevností, ktorú už máte. [signinlocker] Začnime Tu V…

Email Marketing

Zo všetkých dostupných kanálov, ktoré sú marketérom dnes dostupné, má email stále najvyššiu hodnotu keď príde na ROI. Ale kvôli zmenám algoritmov doručiteľnosti je viditeľnosť vašich emailov stále ťažšia ako kedykoľvek predtým. Našťastie, vám ukážeme ako to všetko zmeniť. V tejto sekcii sa naučíte ako postaviť emailovú kampaň, ktorá bude doručená, otvorená, a čo je…

Ecommerce Marketing

Firmy, predávajúce fyzické produkty a marketingové agentúry, ktoré im slúžia potrebujú marketérov trénovaných v e-commerce marketingu. Špecialista rozumie ako optimalizovať akýkoľvek e-commerce obchod, v akomkoľvek odvetví a pre vytvorenie väčšieho predaja a profitu. Od dizajnu e-commerce obchodu a architektúry, po email marketing a generovanie návštevnosti. [signinlocker] E-Commerce Ekosystém V tejto sekcii pokryjeme momentálny objem rastu…

Content Marketing

Ak chcete budovať autoritu svojej značky a starať sa o vzťahy o svojich zákazníkov správnym spôsobom, potom musíte doručiť hodnotu vopred. A obsah (napr: informácie/zábava) je to, ako to urobíte. V tejto sekcii sa naučíte ako vymyslieť a uskutočniť stratégiu obsahu, ktorá rozšíri správu o značke pred novým publikom a existujúcimi záujemcami poskytovaním originálnej hodnoty…

Search Marketing

SEO nie je mŕtve, len sa zmenilo. Vďaka aktualizáciám od Google ako sú Panda a Penguin sa už staré pravidlá SEO nedajú aplikovať. Aby ste dnes mali dobré umiestnenie (a udržali si ho) potrebujú majitelia stránok zdôrazniť zážitok návštevníka oproti tradičným premenným akým sú linky a hustota kľúčových slov. V tomto programe sa naučíte ako…