Dávajte si pozor na to čo o vás hovoria na internete

Či sa vám to páči, alebo nie, každá firma vo svete s výnimkou najodľahlejších komunít je súčasťou Twittera (a MySpace, Facebook, …) fenoménu. Pretože, čokoľvek čo je hodné klebetenia o vašich produktoch, službách a službách ako takých, skoro skončí niekde na stránke sociálnej siete. Vezmime si napríklad miestnu reštauráciu. O takomto čase minulý rok som skúšal nájsť o nej nejaké…

Details

Využitie nástroj LinkedIn

Krásou LinkedIn je jej účel, a to budovať profesionálnu sieť. Nie ako MySpace a Facebook. Jednou zo skvelých aktív LinkedIn je jej nástroj ‘group’, ktorý dovoľuje každému vytvoriť skupinu pre výmenu akýchkoľvek informácií, a tiež môže poslať upozornenia, alebo sumáre do vašej emailovej schránky. To je nenahraditeľné, ak chcete formovať, alebo sa stať členom skupiny, ktorá si môže…

Details

Kvalita nie kvantita

Trend získavania čo najviac “priateľov“ a “nasledovníkov“ na týchto stránkach rýchlo zanikne  aby bol vymenený sieťami blízkych priateľov, rodiny a iných zaujímavých ľudí, ktorí dodávajú hodnotu vašej sieti. Napokon, máme čas iba na niekoľko sociálnych sietí. Ako výsledok si myslím, že veľký hráči (Facebook a MySpace vo väčšine sveta), budú pokračovať v ich separovaní od ostatných a vidieť vyvíjať…

Details

Ak je finálna odpoveď – Nekupujeme – zistite prečo

Ak nemáte predajnú prezentáciu, nech vám nestačí iba odpoveď jednoduché NIE. Zistite prečo ste nedostali túto zákazku, či to bola predstava o vašej firme, súvisiace s cenou, alebo ste neodpovedali rýchlo. To ukáže, že máte vážny záujem o svoju firmu a ich, či vám dajú možnosť prepracovať ponuku. Môžem osobne dať hlas pre hodnotu tohto spôsobu. Nedávno sme prezentovali…

Details

Vyhodnocujte si Záujemcov

Potrebujete systematický spôsob posúvania záujemcov vo vyhodnocovacom procese. Moja posledná firma mala predajné potrubie s 15-imi úrovňami. Úrovne indikovali, kde sme boli na ceste kvalifikovania a progresu. Akonáhle boli kvalifikovaní, nasledoval telefónny rozhovor, návšteva, demonštrácia, ponuka, referenčné návštevy, vyjednávanie zmluvy a tak ďalej. Na každej úrovni sme určili akciu pre ďalšiu úroveň. V každom bode v procese sme vedeli…

Details

Vedeli ste aký môže byť telemarketing účinný?

Či sa vám to páči alebo nie, telemarketing je veľmi populárny. Najmite si  tím 15 telemarketérov, ktorý volajú v mene firmy a firmy jeho klientov každý deň. Vyčleňte si  3 operátorov pre úvodné telefonovanie každý deň, s priemerom okolo päť silných kontaktov každý deň. Potom, je na linke uzatvárač obchodov, ktorý je špecialistom na uzatvorenie zakázok. Takže s tromi…

Details

Neznižujte si ceny svojich produktov

Je tu jeden veľký problém so zľavami – akonáhle znížite ceny, je takmer nemožné aby ste ich opäť zdvihli. Firmy musia nájsť iné spôsoby ako presvedčiť zákazníkov aby kúpili, hlavne pomocou ponuky zlepšením služby. Ponúknite lepšie podmienky obchodovania (s dlhším dátumom splatnosti), ponúknite prioritnú dopravu, alebo dajte im malý darček s každým nákupom. Kľúčom je skúsiť…

Details

Prečo popracovať na svojej databáze klientov

Pracujte na svojej databáze a kontaktujte tých, vo vašej databáze, ktorý vám dobre poslúžili. Pripomeňte im, že existujete. Zapíšte ich na nové výrobky a služby, ktoré ponúkate. Nedávno som pracovala so sobášnou sieňou, ktorá sa rozhodla kontaktovať jej bývalých klientov… Nie preto, že by opäť potrebovali opäť tieto služby, ale preto, že pravdepodobne majú priateľov a kolegov, ktorý…

Details

Dajte zákazníkom dôvod aby k vám prišli zas a zas

Keď si zákazníci obracajú v ruke mincu , nie je divu, že sa často nevrátia k obľúbenej destinácii, ale potrebujete im dať dôvod aby tak urobili. Takže v mnohých spôsoboch vidím balík, ktorý ide von a ako možnosť získať ďalší predaj. Logika je jednoduchá – dostanú balík v super rýchlom čase a myslia si, že je to super a potom keď…

Details