Prečo použiť systém CRM

Ako sa stávame aktívnejšími v našom marketingu, v oboch, elektronickom aj priamom, musíme zaistiť riadenie duplicitných informácií o potenciálnych klientoch v takzvanom CRM systéme. Trikom nie je nevyhnutne ich vytriediť vo fáze identifikácie, pretože môžu prichádzať z rôznych miest, ale spracovať ich počas kvalifikačnej fázy. Z pohľadu predajnej aktivity je dôležité, aby sme stopovali náš progres cez definovaný set predajných úrovní,…

Details

Premýšľajte o počítačových programoch v „oblaku“

Dnes, viac než kedykoľvek predtým v globálnej histórii, potrebujú byť IT systémy nákladovo-efektívne čo najviac ako je to len možné. Pri vývoji programov je pre projekty veľmi ťažké zdôvodniť ich úvodné náklady. To robí náročným získať súhlas na vývoj aplikácií na štandardnej hardvérovej platforme. No a teraz je tu nový spôsob, ako si namočiť prst do vody…

Details

Všemocný YouTube

Je málo známy fakt, že YouTube je druhý najväčší vyhľadávač na svete hneď za Google. Je uskutočnených viac vyhľadávaní na YouTube, než na Yahoo.com, alebo live.com! Firmy, ktoré využívajú YouTube často, používajú produktové demonštrácie, … ako vyrobiť čokoľvek, “ako vyrobiť xyz“, alebo komentár k odvetviu. Mimochodom, náš prieskum kľúčových slov ukazuje, že existuje MNOHO ľudí, ktorý…

Details

Sprístupnite svoje produkty na stránky s porovnávaniami cien

Nákupné zhromaždovacie, alebo porovnávacie stránky sú veľký biznis. Prieskum uskutočnený pred pár rokmi ukázal, že v Spojených Štátoch takmer 50% konzumentov navštívilo zhromaždovaciu stránku predtým, než urobili online nákup. Moja osobná skúsenosť s web stránkami na porovnávanie bola ohromujúco pozitívna. Obzvlášť jednou stránkou a tešiac sa s pomerom konverzie 18% a extrémne vysokou návratnosťou na samotnej investícii. Hlavnou výhodou je…

Details

Investujte do systému Email marketingu

Na trhu sú už niektoré výborné systémy pre manažment emailov za zlomok ceny ako stáli kedysi. Tieto systémy sú plne automatické, zosobňujú, merajú a skrášľujú vaše emailové novinky, aby sa vyrovnali tým, ktoré generujú v oveľa väčších podnikoch. Dni o udržiavaní skupín v Outlooku a zasielanie emailov v hromadách, bude s týmito brilantnými systémami vecou minulosti. Splatia sa okamžite – zvlášť, keď…

Details

Ako začať s Twitterom

Mnoho firiem si založí účet na Twitter, a potom nemá šajnu ako Twittovať. Tu je 10 nápadov: 1. Oznam o predajoch, akciách a zľavách, 2. Privítanie nového člena v tíme, 3. Uviesť novú produktovú radu, 4. Najať si členov pre účelovú skupinu prieskumu, 5. Riadiť súťaže a obdarovania, 6. Najímať nových zamestnancov podľa voľných pozícií, 7. Posielať články v odvetví,…

Details

Ovplyňovanie vplyvných v online svete

Stále viac vidíme čo raz viac firiem, ktoré skúšajú zaujať vo svojom rajóne a ak vhodíte viac korporačnej správy do toho čo je všeobecne sociálne prostredie, budete vidieť ako zákazníci reagujú. Pozeráte na skorých adaptérov vecí ako je Twitter a máte za hrsť významných členov, ktorých schopnosti vplývať na hromadné publikum je dosť silné. Myslím si, že…

Details

Nezabudnite na SEO vo vašej marketingovej stratégii pre sociálne médiá

Pre všetok ten zmätok okolo služieb ako Twitter a Facebook, existuje oveľa viac miliónov konzumentov, ktorí sa nezapoja, ktorí neblogujú a ani nie sú čitateľmi blogov. Stále však participujú celkom často (aj keď nevedomky) v sociálnych médiách pomocou vyhľadávača akým je Google. Google poskytuje YouTube videá, blogy, články, atď. Pre zručných v sociálnych médiách bude SEO čo raz…

Details

Premýšľajte nad klebetami na internete

Kedysi obmedzené na husté výmeny názorov v šatni, zamestnanci majú dnes viac miest na sťažovanie sa ako predtým. Nástroje Web 2.0 vytvorili virtuálny vodný osviežovač a klebety zamestnancov – o všetkom od; ako manažéri riešia organizáciu firmy – môžu okamžite dosiahnuť mienkotvorné konverzácie, ktoré im dovoľuje skontaktovať vysoko reaktívne obecenstvo. Konzultanti manažmentu naplnili knihy s radami ako riadiť zamestnaneckú…

Details

Ako si vytvoriť zástancov značky

Marketéri už dávno pochopili silu vytvárania si zástancov ich značiek, alebo produktov. Dnes je to ľahšie a účinnejšie než kedykoľvek predtým. Tento výskyt nástrojov sociálnych sietí umožnil ľahšie identifikovať potenciálnu podporu a obrátiť ich na zástancov, ako aj masívne zlepšiť ich dosah. Pre každú organizáciu existuje milión rozličných a špecifických spôsobov, ktorými sa dá presvedčiť ich zákazník…

Details