Ukradnite klientov niekomu inému

S vysokou úrovňou služieb konkurencie máte perfektnú možnosť zvýšiť taktiež svoju (najprv však urobiť tak pre svojich klientov, mali by ste byť v tom dobrí!) a ukradnúť ich sliepky. Ak ste si udržali všetku svoju predajnú silu počas doby, keď bol trh drsný a pozastavený, ste v perfektnej pozícii spýtať sa celého vášho tímu predajcov, aby vykročili k novým značkám a…

Details

Prečo si udržať momentálnych klientov spokojných

Uistite sa, že sa staráte o svojich existujúcich klientov lepšie, než zvyčajne (ak je to aj možné), pretože tam vonku bude mnoho hladných  konkurentov, ktorí urobia čokoľvek aby vám ich ukradli. Ak vykročíte prvý a zdvihnete úroveň služieb, keď iní hovoria o tme a záhube, budete návnadou v tme a budete atraktívny pre starých, tak ako aj nových zákazníkov. Tak isto…

Details

Prečo robiť prieskum u vlastných zákazníkov

Prieskum u vlastných klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta ako začať robiť v kríze pokrok. Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100…

Details