Máte už vo firme svoje obchodné podmienky

Potrebujete si určiť svoje podmienky pre obchod veľmi opatrne a jasne, takže vy a vaši klienti presne vedia na čom sú. Povedzte klientom presne, kedy majú platiť (na príklad 14 dní alebo 30 dní), vysvetlite ako majú platiť (na príklad, šek, bankový prevod, kreditná karta) a jasne stanovte dôsledky pre neplatenie. Nasledujúce klauzuly by mali byť súčasťou firemnej…

Details

Udrite na telefón

Nikdy nie je príjemné vyzváňať klientom a domáhať sa platieb, zvlášť, ak ste s nimi priateľskí. Ale nanešťastie, jedinou cestou k dosiahnutiu peňazí je otravovať, otravovať, otravovať. Pred dňom splatnosti začnite so stručným telefonátom. Ako náhle platba mešká, zdvihnite telefón a začnite otravovať. Iné tipy pre otravovanie obsahujú: Skontrolujte, či klient dostal faktúry, a či tam nie sú žiadne požiadavky.…

Details

Monitorujte financie na kontinuálnej báze

Nie je to iba o pozeraní stavu na svojom účte. Potrebujete si byť istý, že môžete platiť účty, výplaty, a vaše hypotéky/úvery. Zriaďte si systém, ktorý ide vopred okolo štyroch týždňov a vložte všetko, čo potrebuje byť zaplatené a všetok príjem, ktorý očakávate v tomto období. Samozrejme, štartovací bod je váš súčasný stav na účte. Používaním tohto systému je spôsob,…

Details

Používajte Sociálne siete opatrne

S príchodom Facebook, MySpace, LinkedIn a im podobných, sa online networkami len tak hemží. Avšak, je tu vrodené nebezpečenstvo padnutia do pasce iba pre zbieranie mien len pre potrebu byť viditeľný a mať veľkú sieť. Spýtajte sa sami seba nasledujúce otázky: Kedy ste naposledy skutočne hovorili s nejakou bytosťou na vašej online sieti? Sú tam ľudia, s ktorými ste nikdy…

Details

Nezabúdajte na účinok ústneho podania

Hlavnú vec je, že ak môžete vyriešiť pre niekoho problém alebo stotožniť sa s potrebou, či je to naučiť sa niečo, alebo potreba pre zábavu, alebo potreba pre pocit byť súčasťou komunity, ak môžete uspokojiť tieto potreby a vyriešiť problémy pre ľudí, oni povedia to povedia svojim priateľom o vás – a podelia sa o vás. Zvlášť to platí pre…

Details

Zacieľte svoj vlastný marketing

Dni hromadného marketingových kampaní sa rýchlo vytrácajú. Napríklad, poslanie katalógu, alebo letáku do každého domu v blízkom susedstve jednoducho nefunguje – namiesto toho, potrebujete zacieliť svoj marketing pre ľudí, o ktorých viete, že sa skutočne zaujímajú o váš výrobok. Každá takáto kampaň potrebuje multi-disciplinárne: on-line, direkt email marketing a reklamu vo vhodných médiách. Kampaň založená na lojalite alebo programe…

Details

Využite potenciál CRM

Customer Relationship Management (CRM), alebo systém pre správu vzťahov so zákazníkmi. Bol dlho zaužívaný vo veľkých firmách, ale taktiež je to skvelý nástroj pre menšie firmy. Systémy zachytávajú informácie o zákazníkoch a môžu byť použité pre zacielené marketingové kampane. Na príklad, ak sa rozhodnete poslať ponuku pre neaktívnych zákazníkov, CRM vám to dovoľuje rýchlo a efektívne. Podpultový CRM…

Details

Vyskúšajte zážitkový marketing

Či je to bublinková fólia obalená na stĺpoch pouličného osvetlenia, vytvorenie umenia na chodníku, alebo platených hercov, ktorý sa hádajú v kinách, zážitkový marketing (taktiež známy ako  marketing okolia) je na vzostupe, pretože firmy sa snažia zastihnúť klientov, ktorí sú v časovom zhone. Ak je tento jedinečný nápad vytvorený z úprimného záujmu, ktorý je dobre implementovaný, dosiahne výsledky…

Details

Rozširujte svoju sieť pôsobenia

Keď si rozširujem svoju sieť, existuje množstvo vecí, ktoré robím rád . Mám tendenciu k postoju, že sú očividné, ale bol som uistený že nie sú, pretože ľudia zapadnú do stereotypu. Ako príklad môžem uviesť eventy z môjho odvetvia, kde môžem získať vedomosti (iba samotný networking je bezduchý).  Podotýkam, že ak je to vaše hobby, potom si…

Details